1. Úvod

Tento internetový obchod provozuje firma Fedatex plus s.r.o., Za Zámečkem 744/9, 158 00 Praha 5, IČ: 28927516, DIČ: CZ28927516. Obchodní podmínky jsou v souladu s platnými právními předpisy ČR. Máte-li dotaz ohledně zboží a termínů expedice, volejte 603 303 454, 736 260 166 nebo pište na obchod@fedatex.cz.

2. Dodací podmínky

Zboží, které je skladem expedujeme do 5 dnů. Zboží, které není skladem expedujeme max. do 4 týdnů. O termínu dodání budete informováni e-mailem nebo telefonicky.

3. Doprava zboží

Zboží Vám pošleme po ČR přepravní službou Geis. Při nákupu do 3000 Kč je cena zaslání balíku službou GEIS 60,- Kč včetně DPH. Při nákupu nad 3000 Kč (od 3001 Kč) je zaslání balíku zdarma. V případě platby přes dobírku není účtován žádný další poplatek. 

  • a) balíkem GEIS po ČR do 2999 Kč (platba převodem): 60,- Kč vč. DPH
  • b) balíkem GEIS po ČR od 3000 Kč (platba převodem): 0,- Kč vč. DPH
  • c) balíkem GEIS po ČR do 2999 Kč (platba dobírkou): 60,- Kč vč. DPH 
  • d) balíkem GEIS po ČR od 3000 Kč (platba dobírkou): 0,- Kč vč. DPH 

Zboží si také můžete vyzvednout osobně na adrese provozovny Fedatex plus s.r.o., Podnikatelská 565, 190 11 Praha 9 - Běchovice. O připravenosti zboží k odběru Vás budeme vždy informovat e-mailem nebo telefonicky.

Na Slovensko zasíláme přepravní službou DPD. Cena zaslání balíku službou GEIS na Slovensko je 400,- Kč včetně DPH.

  • a) balíkem GEIS do SR (platba převodem): 400,- Kč vč. DPH

4. Způsob platby

  • 1. Dobírkou - platba v hotovosti kurýrovi přepravní společnosti při převzetí zboží
  • 2. Převodním příkazem - úhrada zálohy 100% na základě vystavené zálohové faktury při objednání zboží.
  • 3. GoPay - platební brána - umožňuje platbu těmito metodami:  GoPay peněženka, mPlatba, MojeBanka, ePlatba, platební karta, Moneybookers, on-line bankovní převod

5. Záruční podmínky

Na zboží zakoupené v tomto internetovém obchodě se vztahuje záruka 24 měsíců, není-li stanoveno jinak. Záruční doba počíná dnem expedice zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku či nesprávnou manipulací a skladováním.

6. Odstoupení od smlouvy

Pokud jste zboží nakoupil/a v našem internetovém obchodě a vrátíte nám jej v nepoškozeném originálním obalu s kopií prodejního dokladu a všemi doklady, které byly u zboží při prodeji, do 14 dnů od převzetí zásilky, máte nárok na vrácení peněz (mimo poštovného). Vracené zboží nám prosím posílejte jako balík, ne na dobírku!

7. Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

8. Reklamační podmínky

Reklamaci je nutné okamžitě oznámit telefonicky nebo e-mailem pracovníkovi firmy Fedatex plus s.r.o., sdělit mu v čem reklamace spočívá. Reklamované zboží nám prosím posílejte v originálním obalu, jako balík, ne na dobírku! Vždy přiložte kopii prodejního dokladu, záruční list, návod, apod. Oprávněnou reklamaci vyřizujeme opravou závady, u neopravitelných závad výměnou. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů, tuto lhůtu se snažíme zkrátit na minimum. Po vyřízení reklamace Vám zboží doručíme stejným způsobem jako originál. V případě nároku na vrácení peněz Vás budeme kontaktovat.

Reklamační adresa

Fedatex plus s.r.o.
Podnikatelská 565
Praha 9 - Běchovice
190 11
tel.: 736 260 166, 603 303 454
e-mail: obchod@fedatex.cz
odpovědné osoby: Filip Lorenčík, Dušan Hulínský

9. Ochrana osobních dat

Firma FEDATEX PLUS S.R.O. se zavazuje, že nepoužije osobní data zákazníka pro komerční nabídku, nemající souvislost s obchodním působením firmy Fedatex plus s.r.o., a dále že nebude osobní data zákazníka prodávat, či jinak poskytovat třetím osobám. Na žádost zákazníka budou jeho osobní data vymazána z naší databáze.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.